Algemene Voorwaarden – Watan Slagerij & Lunchroom

Artikel 1 – Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en aankopen bij Watan Slagerij & Lunchroom, gevestigd te Lijnbaan 285, 2728 AH Zoetermeer.

Artikel 2 – Producten

  1. Wij verkopen verse vleeswaren, maaltijden, broodjes en aanverwante producten.
  2. Alle producten worden zo zorgvuldig mogelijk bereid en geleverd.
  3. Aangegeven prijzen en gewichten kunnen iets afwijken in verband met de aard van verse producten.

Artikel 3 – Bestellingen

  1. Bestellingen kunnen worden geplaatst via het contactformulier, WhatsApp of telefonisch.
  2. Bestellingen zijn pas definitief na bevestiging door Watan Slagerij & Lunchroom.
  3. Voor grote bestellingen of catering kunnen wij een aanbetaling vragen.

Artikel 4 – Prijzen en betaling

  1. Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief btw.
  2. Betaling vindt altijd plaats in de winkel bij afhalen of levering, tenzij anders overeengekomen.
  3. Bij niet-tijdige betaling behouden wij ons het recht voor de bestelling niet uit te voeren of te annuleren.

Artikel 5 – Annulering

  1. Annuleren van een bestelling kan kosteloos tot 24 uur voor het afgesproken tijdstip.
  2. Bij annulering binnen 24 uur kan Watan Slagerij & Lunchroom kosten in rekening brengen, met name bij speciaal bereide of ingekochte producten.

Artikel 6 – Aansprakelijkheid

  1. Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit en hygiëne van onze producten.
  2. Watan Slagerij & Lunchroom is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door verkeerd gebruik of verkeerde bewaring van producten door de klant.
  3. Onze aansprakelijkheid is in alle gevallen beperkt tot het bedrag van de betreffende bestelling.

Artikel 7 – Allergenen en dieetwensen

  1. Klanten zijn zelf verantwoordelijk om ons tijdig te informeren over allergieën of dieetwensen.
  2. Wij doen ons uiterste best om rekening te houden met allergieën, maar kunnen kruisbesmetting nooit volledig uitsluiten.

Artikel 8 – Overmacht

In geval van overmacht (bijvoorbeeld storingen, ziekte, transportproblemen of andere omstandigheden buiten onze macht) heeft Watan Slagerij & Lunchroom het recht bestellingen uit te stellen of te annuleren zonder schadevergoeding.

Artikel 9 – Klachten

  1. Klachten dienen binnen 24 uur na aankoop of levering gemeld te worden.
  2. Wij zoeken samen met de klant altijd naar een passende oplossing.

Artikel 10 – Toepasselijk recht

Op alle overeenkomsten en transacties is het Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.