Artikel 1 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en aankopen bij Watan Slagerij & Lunchroom, gevestigd te Lijnbaan 285, 2728 AH Zoetermeer.
Artikel 2 – Producten
- Wij verkopen verse vleeswaren, maaltijden, broodjes en aanverwante producten.
- Alle producten worden zo zorgvuldig mogelijk bereid en geleverd.
- Aangegeven prijzen en gewichten kunnen iets afwijken in verband met de aard van verse producten.
Artikel 3 – Bestellingen
- Bestellingen kunnen worden geplaatst via het contactformulier, WhatsApp of telefonisch.
- Bestellingen zijn pas definitief na bevestiging door Watan Slagerij & Lunchroom.
- Voor grote bestellingen of catering kunnen wij een aanbetaling vragen.
Artikel 4 – Prijzen en betaling
- Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief btw.
- Betaling vindt altijd plaats in de winkel bij afhalen of levering, tenzij anders overeengekomen.
- Bij niet-tijdige betaling behouden wij ons het recht voor de bestelling niet uit te voeren of te annuleren.
Artikel 5 – Annulering
- Annuleren van een bestelling kan kosteloos tot 24 uur voor het afgesproken tijdstip.
- Bij annulering binnen 24 uur kan Watan Slagerij & Lunchroom kosten in rekening brengen, met name bij speciaal bereide of ingekochte producten.
Artikel 6 – Aansprakelijkheid
- Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan de kwaliteit en hygiëne van onze producten.
- Watan Slagerij & Lunchroom is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door verkeerd gebruik of verkeerde bewaring van producten door de klant.
- Onze aansprakelijkheid is in alle gevallen beperkt tot het bedrag van de betreffende bestelling.
Artikel 7 – Allergenen en dieetwensen
- Klanten zijn zelf verantwoordelijk om ons tijdig te informeren over allergieën of dieetwensen.
- Wij doen ons uiterste best om rekening te houden met allergieën, maar kunnen kruisbesmetting nooit volledig uitsluiten.
Artikel 8 – Overmacht
In geval van overmacht (bijvoorbeeld storingen, ziekte, transportproblemen of andere omstandigheden buiten onze macht) heeft Watan Slagerij & Lunchroom het recht bestellingen uit te stellen of te annuleren zonder schadevergoeding.
Artikel 9 – Klachten
- Klachten dienen binnen 24 uur na aankoop of levering gemeld te worden.
- Wij zoeken samen met de klant altijd naar een passende oplossing.
Artikel 10 – Toepasselijk recht
Op alle overeenkomsten en transacties is het Nederlands recht van toepassing. Eventuele geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.